Over ons

DSO administratie & debiteurenbeheer bestaat sinds november 2007 en heeft een kantoor in Drachten. In de afgelopen zeven jaar zijn wij ondanks de crisis flink gegroeid.

Eigenaar Conny Oosting werkte eerst vanuit huis en vanaf april 2009 t/m februari 2014 vanuit het bedrijfsverzamelgebouw A7 aan de Amperelaan in Drachten. Samen met haar partner Auke, die de backoffice activiteiten verzorgde, wisten ze DSO administratie & debiteurenbeheer op de kaart te zetten. Van 2010 t/m februari 2014 was het team uitgebreidt met een debiteurenbeheerder en in 2013 een administratie kracht.

Onlangs heeft DSO administratie besloten om weer back to basic te gaan. De werkzaamheden op locatie zijn toegenomen en het debiteurenbeheer kan vanaf een willekeurige locatie worden verzorgd. DSO administratie voert daarom momenteel de werkzaamheden vanuit het thuis-kantoor uit en natuurlijk bij onze klanten op locatie.

 

Laatste Tweets